Gescova – virtuele showroom
Voor het familiebedrijf Gescova, specialist in outdoor furniture, mochten we hun 1300 m2 grote showroom digitaliseren en virtualiseren.
De achterliggende vraag hiervoor, was dat zij gebruik willen gaan maken van VR brillen om zo hun showroom op verplaatsing te kunnen gaan tonen aan het doelpubliek.
Zo zal deze Gescova virtuele showroom reeds te bekijken zijn op de Maison & Objet beurs in Parijs, begin januari 2024. Zij zullen daarvoor gebruik gaan maken van enkele Quest 2 VR brillen die uitermate geschikt zijn voor het levensecht tonen van Matterport virtual tours.
Ook achteraf zal deze virtuele showroom zijn nut blijven bewijzen. Gescova heeft immers vertegenwoordigers in diverse Europese landen. Door gebruik te maken van de virtuele showroom kunnen deze mensen een beter beeld schetsen van de producten die Gescova aanbiedt en kunnen zij ook vanop afstand potentieel geïnteresseerden meenemen op wandeling doorheen het ruime aanbod.
Meer weten over Gescova ? Ontdek hier de website.
Lees ook: 9 tips om meer uit jouw Matterport virtuele showroom te halen
Onze Oplossing
Ook interesse in 360 graden digitale oplossingen voor een krachtigere communicatie en marketing ?
Ontdek er alles over in onze website.